Ukupno 527 / strana: 66 | << strana 0 od 66 > >> 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66
B92: Svakim danom otkriva se sve više razloga zašto je korisno piti vino. Mnogi kažu da ovo božansko piće i nije alkohol, nego hrana, i to ona zdrava, a to potvrđuju i poslednja istraživanja. Umerena konzumacija vina doprinosi boljem zdravlju. [više...]
nobody@vesti.rs (B92)
S media: Žene koje dnevno piju po dve čaše vina, piva ili nekog drugog žestokog alkoholnog pića izložene su manjoj opasnosti od povećanja telesne težine od onih koje uopšte ne piju, pokazali su rezultati jednog američkog istraživanja. [više...]
nobody@vesti.rs (S media)
B92: Žene koje dnevno piju po dve čaše vina, piva ili nekog drugog žestokog alkoholnog pića izložene su manjoj opasnosti od povećanja telesne težine od onih koje uopšte ne piju, pokazali su rezultati jednog američkog istraživanja. [više...]
nobody@vesti.rs (B92)
Press Online: Biznismenima iz Nišavskog okrug odobrena su četiri miliona evra koja su zajednički obezbedili Danska i NLB banka. Već je odobreno pet kredita
Preduzetnicima sa područja Nišavskog okruga odobrena su četiri miliona evra kredita, koliko su zajednički obezbedili Kraljevina Danska i NLB banka, a u okviru sprovođenja programa lokalnog ekonomskog razvoja na Balkanu (LEDIB). Nišavski okrug je jedini u Srbiji dobio mogućnost da kroz kreditiranje privatnog preduzetništva podstakne... [više...]
nobody@vesti.rs (Press Online)
Politika: Jedinstveni čileanski čokoti polegli su pod težinom zrelog grozda, ali strahuje se da neće izdržati po vrućini, bez vode. Struja posle zemljotresa u mnoge vinarske krajeve još nije stigla, a berba počinje tek za koju nedelju sa prvim jesenjim danima. Do tada, nema vremena ni mogućnosti za navodnjavanje vinograda. U svetu će se narednih sezona piti manje izvrsnog čileanskog vina, jer kako javljaju... (Autor - ) [više...]
nobody@vesti.rs (Politika)
SrbijaNet.rs: Najnovije istraživanja američkih naučnika otkriva da ključ vitke linije leži u svakodnevnom ispijanju čaše vina. Oni su došli do zaključka da se žene, koje uživaju u čaši ili dve vina dnevno, manje goje od onih koji se strogo drže mineralne vode ili gaziranih sokova. [više...]
nobody@vesti.rs (SrbijaNet.rs)
24sata: Smatra se da se alkohol razgrađuje u jetri koristeći različite metaboličke puteve kako bi se stvorila toplina, a ne mast. [više...]
nobody@vesti.rs (24sata)
Domino Magazin: Žene koje piju crno vino najzgodnije. Žene koje piju vino u normalnim količinama imaju manji rizik od gojaznosti, piše magazin Internal Medicine.
Nakon istraživanja koje je trajalo 13 godina i u kojem je učestvovalo preko 19.000 žena naučnici su objavili podatke koji ukazuju da se žene ne debljaju od vina,... [više...]
nobody@vesti.rs (Domino Magazin)
Ukupno 527 / strana: 66 | << strana 0 od 66 > >> 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66
|  Poslednje vesti
Prijateljski sajtovi | |
|
|